Japanska A, here I come.

Efter att jag tjatat på syo:n, rektorn, studierektorn, kuratorn och alla mina lärare fick jag tillslut som jag ville, jag ska läsa japanska A på katedral och lämna den hemska franskan för gott. Man tackar och bockar verkligen. Det känns som en ny skön start, att göra något man verkligen vill göra.

Alla ni som känner mig vet ju som bekant att jag vill flytta till Japan ett par år när jag gått klart gymnasiet, detta gör att drömmen kommer ett steg närmare. Och en dröm måste man ju ha, ett mål, för att orka ta sig vidare. Målen kommer ändras, och visst jag kanske inte kommer flytta till Japan - men jag har allafall försökt så gott jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0