En vecka avverkad.

image37
Mina käre vän Amanda, pratar i 110 km/h men vi gillar henne ändå.


Idag är det exakt en vecka sedan den stora dagen då Caroline började tvåan. Det känns faktiskt riktigt bra - roliga ämnen, roliga lärare och trevliga elever. Jag har för övrigt 100 % närvaro, något som skulle varit omöjligt när jag härdade ut ettan.

Religion, japanska, grafisk kommunikation, desktop & svenska/journalistik med allas vår Tony är några av de trevliga klasser jag hittills påbörjat (sorgligt nog också engelska, matte och sh). På vårkanten kommer även psykologi och filosofi leta sig fram på schemat. Det här året kommer bli mycket bra, det känner jag (samt mycket fetare, rosendal har ju världens godaste donouts).

Måste bara tillägga ett ursäkta, min blogg är väldigt skolinriktad för tillfället - men eftersom jag numera tillbringar varje dag mellan 8-17 (ibland senare) på rosendal och katedral är det svårt att hinna med vardagliga nöjen. Det är svårt att hinna med något överhuvudtaget faktiskt, tröttheten brukar komma krypande såfort man kommer hem. Så håll ut kära läsare, snart ska ni nog få något att gotta er i - det är party i helgen och då kommer jag nog hinna med ett par dumheter som jag kan skriva ner och skratta åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0