Drömmar.

GAMMAL MAN du får höra något roligt.

MIDDAG: Medvetet vaken, Ego, Rationalism.

SOMMAR: Mognadsprocess, känslor börjar vakna till liv efter att ha varit frusna, energi och personlighet. Detta kommer bli höjden av din framgång.

KLAPPA: oförutsedd utgift.

Min dröm i natt var att jag fikade/åt lunch med en gammal okänd man och magdalenas biologiska mamma en sommardag ute i solen. Efter ett tag klappade gubben mig på kinden - sen vaknade jag. En rätt bisarr dröm och på skoj kollade jag upp det i ett drömlekikon vi har här hemma.

Jag tycker väl att vissa saker kanske kan stämma, men det är ju själva meningen med att hitta på sånt här. Nej, drömtydning & horoskop handlar bara om att skriva saker som alla kan känna igen sig i. Alla har ju oförutsedda utgifter, alla är väl lite ego ibland, alla får höra roliga saker. Men jag måste erkänna, det är rätt upplyftande att läsa "din livs kärlek står runt knuten" - det skulle gå så snabbt och man slipper leta sig igenom falska drömprinsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0