Carshow 2007.

Låt mig börja säga att det har varit en helt underbar kväll. Var inte så peppad till att börja med, men vid Mimi och Linda vid min sida blev humöret snart på topp.

Första stoppet var såklart raggartorget, uppsalas hjärta denna kväll. Här fanns allt från 90-åringar till 5-barnsfamiljer. Mimi och jag hittade snabbt våra vänner för kvällen - ett gäng tjocka gubbar i 30-årsåldern (men gratis öl vafan). Senare på kvällen där träffade jag en skitmysig kille som jag tror hette Robert. Kom på nu i efterhand att jag berättade vart jag jobbade och sa att han kunde komma förbi imorgon. Jag har ingen aning om hur gammal han var - men han hade en 8-årig son! stabilt Caroline...

Vi hamnade senare i en blå Ford galaxie
tillsammans med Lindas ragg (som hade fru och barn med sig!). Men en öl och en john silver tog vi oss fram på Uppsalas gator tills vi hamnade någonstans i Gränby. Där fick vi syn på världens coolaste partybuss (gammal skrotbus, rosa fluff + rött neon + massa folk & sprit inuti) som vi förföljde tills den stannade och släppte på mig. Vet inte hur lång tid vi var där inne, men ett bra jävla tag innan den stannade på raggartorget. Där fick jag nog och hoppade av, tänkte dra iväg på en annan fest nu när jag var full och glad men så blev det icke.Kom hem relativt nykter, men glad och speedad över kvällen.

Jag får väl se om han dyker upp på max i morgon, haha.

Kommentarer
Postat av: Garboo

Det låter som en galen kväll:P

2007-08-20 @ 20:23:59
URL: http://SoRadical.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0